طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

15 اردیبهشت 1401

توسعه کسب و کار با طراحی وب سایت

 

اگر کسب و کار و برند خود را راه اندازی کرده اید ، یکی از تاثیرگذارترین مولفه های رشد ، طراحی وب سایت است. برای آشنایی با مزایا و تاثیرات سایت در کسب و کارتان در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

طراحی سایت 

 

طراحی سایت به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را به حالت مجازی نیز گسترش داده و درآمد خود را افزایش دهید .

پیش از هرچیزی میخواهم شما را با مزایا وبسایت آشنا کنم.

 

مزایا طراحی وب سایت :

 

  1. وبسایت شما ، درواقع ویترینی از خدمات و محصولات شماست
  2. مشتری ها میتوانند از هرجای دنیا و در هر زمانی از شبانه روز بدون داشتن هیچ محدودیتی از محصولات ویترین شما دیدن و اقدام به خرید کنند.
  3. یکی دیگر از مزایا داشتن وبسایت ، ارائه نمونه کار های شما به مشتری برای جلب اعتماد بیشتر میباشد 
  4. همچنین فقط با یک بار نوشتن مشخصات محصولات میتوانید اطلاعات خود را به تمامی بازدیدکنندگان سایت و مشتریان آنلاین خود ، ارائه دهید.
  5. افزایش مشتری یکی از ثمره های طراحی وب سایت است . امروزه به دلیل افزایش استفاده از اینترنت و خرید های آنلاین ، با داشتن وبسایت رسمی کسب و کارتان میتوانید تعداد بسیاری از مشتریان جدید را جذب کرده و فروش خود را بالا ببرید 
  6. وبسایت نیازی به اجاره ی محلی برای مستقر شدن ندارد !! از این رو هزینه هایی مانند هزینه اجاره شامل حال شما نخواهد بود.
  7. تحلیل رفتار مشتری از دیگر خدمات وبسایت به شما است. شما میتوانید با آنالیز رفتار مشتری با خدمات و محصولات شما و ثبت آنها ، اطلاعات خوبی در زمینه سلیقه و نیاز مشتری کسب کرده و از آن اطلاعات در ارائه هرچه بهتر خدماتتان استفاده کنید 

 

چرا باید برای کسب و کارم وبسایت طراحی کنم ؟

 

بدیهی است که با افزایش مشتری ها و تنوع کالاهای موجود در انبار شما ، رسیدگی به موجودی کالا ، میزان سود یا هزینه و ... عمری طاقت فرسا خواهد بود . اما با طراحی وبسایت و اتصال آن به سیستم حسابداری شرکت و یا مجموعه شما دیگر این موارد نگران کننده نخواهند بود .

چراکه وبسایت شما ، با بررسی و آنالیز لحظه لحظه موجودی کالا گزارش کاملی از آن و تعداد فروش یا میزان سودشما را در  اختیارتان قرار خواهد داد.

 

هزینه طراحی وبسایت

شاید گمان میکنید که هزینه ی طراحی وب سایت بسیار بالا بوده و برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت . 

اما بعد از خواندن مزایا طراحی وبسایت به این نتیجه نرسیده اید که با یک بار پرداخت مبلغی ناچیز برای طراحی سایت میتوانید سود کلانی ببرید ؟

 

انواع وبسایت

 

فعالیت شما در هر زمینه ای که باشد میتوانید وبسایت اختصاصی همان را طراحی کرده و از مزایا وبسایت بهره ببرید. 

فرقی نمیکند شما ارائه دهنده خدمات هستین و خدمات خود را به فروش میرسانید یا تولید کننده کالا بوده و میخواهید تولیدات خود را از طریق وب سایت بفروشید، در هر صورت یک وب سایت عالی برای شما توسط تیم مجرب آقای کدنویس طراحی خواهد شد.

حتی شما میتوانید وبسایت های آموزشی ، تبلیغاتی ، رستورانی ، باشگاهی ، هتل داری و ... به تیم ما سفارش دهید.

 

مدت زمان طراحی وب سایت توسط تیم آقای کدنویس 

 

از زمانی که شما قرارداد طراحی وبسایت را با تیم آقای کدنویس تنظیم و امضا مینمایید 25 روز زمان میبرد تا طراحی وب سایت شما انجام شده و محتوای اولیه در آن درج شود. پس از آن شما میتوانید سایت طراحی شده را بررسی و تغییرات مدنظر خود را اعمال نمایید.

 

مراحل طراحی سایت

 

در ابتدا امر شما از تیم آقای کدنویس یک مشاوره رایگان دریافت میکنید که بسته به شرایط شما این جلسه میتواند حضوری و یا مجازی انجام شود . پس از آن بر اساس گفت و گو های انجام شده و نیاز شما، طراحی اولیه سایت انجام شده و سپس برنامه نویسی و پیاده سازی میشود. پس از انجام این مراحل شما میتوانید سایت خود را مشاهده و تست کنید و اگر تغییراتی مدنظرتان هست آنهارا به ما اعلام کنید تا برایتان انجام دهیم 

 

پس از انجام این مراحل نوبت به پشتیبانی از سایت و ارتقا و سئو آن میباشد که درج محتوا و ارتقا کلمات کلیدی در این مرحله اتفاق میفتد و سایت شما را به یک سایت سود ده تبدیل میکند 

 

برای طراحی سایت چیکار کنم ؟

 

اگر تصمیم دارید که یک سایت زیبا و کاربردی برای کسب و کار خود داشته باشید میتوانید همین حالا با کارشناسان آقای کدنویس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید و از داشتن یک وبسایت حرفه ای لذت ببرید

 

شماره تماس های کارشناسان تیم طراحی وب سایت مجموعه آقای کدنویس

آقای علیرضا عبداللهی : 09358258909

خانم سحر ملک لو : 09021112078

خانم سارا عبداللهی : 09021112075

 

چرا طراحی وب سایت خود را به تیم آقای کدنویس بسپارم ؟ 

 

تیم مجموعه آقای کدنویس بیش از ده سال است که به طراحی وب سایت در زمینه های مختلف میپردازد همچنین درکنار خدمات طراحی سایت ، خدمات اینستاگرام ، عکاسی و فیلم برداری از محصولات ، تبلیغات ، طراحی نرم افزار های تحت وب ، تولید محتوا متنی و ویدویی مربوط به کسب و کار ، ادیت و تدوین عکس و ویدیو ها ، طراحی لوگو و طراحی بنرتبلغاتی برای بیلبورد های خیابانی میپردازد 

مجموعه خدمات تیم ما به حدی کامل است که شما انتخاب تیم آقای کدنویس دیگر نیازی به پیدا کردن تیم هایی که خدمات جانبی سایت را انجام بدهند ندارید و در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد 

همچنین در صورتی که پک کامل خدمات را بخواهید از تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهید شد که در هزینه هایتان نیز صرفه جویی میشود.

برای مشاهده نمونه کار ها و اطلاع از قیمت طراحی سایت در زمینه های مختلف میتوانید از طریق لینک زیر وارد صفحه خدمات طراحی وب سایت شده و از اطلاعات کامل به همراه نمونه کارهای مربوط بهره مند شوید.

اگر هنوز سوالاتی در ذهن شما باقی مانده است ، تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید ، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما هستند.